Wóz ascenizacyjny 18000 L - POMOT
Zbiornik 18 000 Litrów
- konstrukcja ramowa z zestawem kołowym dwuosiowaym resorowanym
- konstrukcja ramowa z zestawem kołowym BOGIE
Zbiornik 18 000 Litrów
13. Wałek przekaźnika mocy
Dennica zbiornika o średnicy O1820mm
b. Zbiornik wykonany z blachy 5 mm wyższej jakości
c. Zbiornik ocynkowany ogniowo z dodatkową pasywacją
d. Podwójny spaw zbiornika z zewnątrz i wewnątrz
e. Wewnątrz zbiornika trzy falochrony
f. Wzmocnione podpory mocowania zbiornika do ramy.
g. Tylny właz o średnicy O900mm (pokrywa włazu na zawiasie)
h. Wskaźnik napełnienia - system pływakowy ze wskaźnikiem
i. Górny króciec przelewowy w najwyższym punkcie zbiornika na zawór przelewowy
j. Górny właz O250 szybkootwieralny
k. Króciec spustowy z zaworem 11/2” - w najniższym punkcie zbiornika
l. Uchwyt na pojemnik oleju na przedniej dennicy
2. Konstrukcja wozu ramowa.
a. Zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego oraz dodatkowych poprzecznych elementów wzmacniających
b. rama ocynkowana ogniowo
c. Zaczep wymienny - obracany
d. Sprzęganie z ciągnikiem za pomocą zaczepu hitch na wysokości 400mm
e. Mechanicznie regulowana stopka podporowa - obrotowa
f. Podstawa pod kompresor MEC lub KD
3. Zestaw kołowy
a. Oś 2150mm , 110mm, nośność 11000kg dla 40km/h
b. Hamulce osi 406 x 120
c. Ogumienie (koła) - wg wersji STANDARD 560/60x22,5
d. Błotniki ocynowane z chlapaczami.
e. Układ hamulcowy pneumatyczny
f. Cztery siłowniki hamulcowe umieszczone nad osią
g. Szybkozłącze układu pneumatycznego -hamulcowego
h. Hamulec ręczny postojowy.
a. Oś 2150mm, 100mm, nośność 11000kg dla 40km/h
b. Hamulce osi 406 x 120
c. Ogumienie (koła) - wg wersji STANDARD 560/60x22,5
d. Błotniki ocynowane z chlapaczami.
e. Układ hamulcowy pneumatyczny
f. Cztery siłowniki hamulcowe umieszczone nad osią
g. Szybkozłącze układu pneumatycznego -hamulcowego
h. Hamulec ręczny postojowy.
4. Sprężarka
a. Wydajność 10000 ltr./min – przepływność powietrza
b. Czas napełniania 6 minut.
c. Ciśnienie 1,5 bar.
d. Napęd 540 obr/min.
e. Zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem i zaworem spustowym
f. Manowakuometr
g. Dwa zawory bezpieczeństwa, nadciśnieniowy 0,05 Mpa oraz podciśnieniowy -0,05 Mpa.
h. Odolejacz – mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora o -15dB.
5. Króćce ssawne 6” o średnicy 150mm
a. Główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 6” wyposażony w zasuwę hydrauliczną 6” - otwierana z kabiny ciągnika - przewód z eurozłączem.
b. Z przodu z lewej strony - króciec wyposażony w zawór czerpalny 3/4”
c. Z przodu z prawej strony króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.
d. Z tyłu króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej.
6. Instalacja elektryczna 12V i oświetleniową wymagana przez przepisy ruchu drogowego i homologację.
a. Przednie lampy obrysowe- białe i odblaskowe
b. Tylne lampy obrysowe - czerwone i odblaskowe.
c. Tylne światła drogowe z kierunkowskazami.
d. Boczne światła odblaskowe - pomarańczowe
e. Przewód ze złączem 7 - pinowym
7. Wąż 6” (O 150)
a. Uchwyty na wąż ssawny – 5 szt.
b. Wąż z koszem ssącym- chroniący przed zassaniem dużych elementów.
c. Długość węża ssawnego 6mb.
d. Złącza węża kulowe typu włoskiego - typ D.
8. Urządzenie rozlewające – łyżka rozlewająca profilowana wzór POMOT 94, szerokość rozlewania do 14 m.
9. Świadectwo homologacji - umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych z prędkością do 40km/h
10. Piktogramy.
11. Deklaracja zgodności WE/ ZNAK CE
12. Znak ISO 9001:2008